marți, 10 aprilie 2018

Furtuni de primăvară

Autor: Agatha Vasiliu-Bacovia




                         O baltă grea, de smoală e cerul
                         Și furtuna îmi spulberă grădina
                         Cu fragede zambile...
                         Sunt singură...
                         În suflet am numai amintirea
                         C-am tors din furca vremii
                         Un trist fuior de zile...

                         Simt cum se stinge visul
                         Sub feerii de raze,ce se topesc în neguri
                         Rămase din trecut...
                         Durerea mea-i asemeni
                         Cu moartea din petale,
                         Pe care vijelia
                         Se frânge-ntr-un sărut...

                         O, cine se strecoară cu ispitiri deșarte
                         În jurul meu să crească a plânsului vorbire,
                         Pe umeri să-mi anine
                         A deznădejdii mantă
                         Și-n mâni
                        Să-mi furișeze
                        Potirul cu suspine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu