duminică, 18 iunie 2017

Iubirea mea de-o vară

Autor: Ion Apostu



                   Zâmbeau cireşe coapte, de soare alintate,
                   Când chipul tău frumos văzut-am prima oară.
                   Ţi-am admirat făptura... până târziu în noapte
                   Şi până-n toamnă-ai fost iubirea mea de-o vară.

                   Se-ngălbenise câmpul... de aurul din grâu,
                   Gingaşii trandafiri 'şi-mbujorau bobocii,
                   Când ochii tăi mai limpezi ca apa unui râu
                   Vorbit-au mult mai tandru, cu mult deasupra vocii!

                   Nu am avut curaj, nu am putut să-ţi spun
                   Că te-am iubit în taină în toată vara asta!
                   În vise te-am avut... prin clăile de fân...
                   Se stinge însă vara şi toamna-i ca năpasta.

                   Cireşii îşi pierd frunza şi-i grâul treierat,
                   Nu ştiu de-oi mai putea măcar să te visez.
                   În toată vara asta mi-a fost mintea-n păcat,
                   Trăind apuse vremuri... de tânăr amorez.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu